Friday, February 18, 2011

First time berucap

Isnin  14/2/2011

Aku sebagai guru bertugas minggu ke 6 perlu melaporkan keputusan pertandingan kebersihan dan keceriaan kelas kat perhimpunan..Yes!! dan aku tahu aku yg perlu berucap melalui sms pada mlm kejadian..cengal la..buli cikgu baru ..huk3..tapi xper..mlm tu gak aku hafal skrip nk berucap kat depan budak2 yg dikasihi sekalian..ecehceh..Insiden yg aku xboleh lupe adelah wktu aku sebut name Cikgu tutttt....utk menyampaikan sijil penghargaan..boleh plak beliau xdengar sbb rancak bercakap..terpaksa dipnggil kali ke-2 tpi masih wat donno sehinggalah beliau dicuit bahu..sumer budak2 dah bantai gelak..dan aku dgn garangnya sambil memegang mikrofon menjerit "semua pelajar diam!!" alamak terover plak..igt kat dlm kelas ke haperrrr...hahhaa..serta-merta suasana menjadi sepi ~~~~~~~~~~~~~~...dan selesai dgn xjayenye sbb pengerusi majlis menyebut "Terima kasih diucapkan kepada Puan Nur 'Aqidah atas ucapan beliau sebentar tadi" Whattt???? Lepas kejadian tu sumer budak igt aku dah kawen...huh!Don loike u Presley,cikgu blum kawen tau...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...