Saturday, August 21, 2010

MisteRi BerHanTu

Pernahkah anda ditindih oleh 'sesuatu' ketika tido?? Aku selalu ...Seperti yg kita maklum..bulan puasa sumer setan/iblis diikat dan diletakkan di tengah lautan..so yg wat aku pelik..benda apakah yg membuatkan badan aku  kaku xbleh bergerak seolah-olah ditindih oleh that thing?? Waktu yg selalu kena tindih adalah siang hari..fuhh..makin misteri..kadang2 aku rasa badan aku macam dipeluk, kaki ditarik, bntal yg aku guna utk tutup muka diselak..mmg mengacau habis!! Mak aku cakap cuma perasaan aku je..tapi adik aku pom pernah kena..aku dgr adik aku menyebut Allah..Allah ketika tido..bila aku kejutkan ..sah dia diganggu...Time kena tu mmg payah nak bangun..mata celik tp badan kaku..macam dipaksa tido lagi dan lagi dan lagi..so menyampah!!
Aku xtahu sama ada nak percaya atau x yg tindih aku tu hantu atau aku mengalami masalah jantung (menurut kajian sains)..k..la..xmo citer lagi..

Sekian berita selepas ditindih..see u soon..

1 comment:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...