Tuesday, September 14, 2010

Let ThE PicTureS TalK


Juadah pagi raya telah disediakan dgn jayanye oleh aku, my lil sis n mommy..aku tido kul 2 pg utk siapkan juadah pagi raye..tapi adik aku lagi dasyat rupenye kul 2.30 pagi..mommy lagi2 la dasat..kul 4pg baru tedo.. 
Apala yg hebat sgt juadah pagi raye smpai tido pom kul 2,4 pgi ni..ok antare juadahnye ialah rendang aym kampung, ketupat adabi, nasi kunyit aka pulut kuning, kuah kacang n sate goreng..(xbakar tau..lidi pom xde) ..eh2..ni dah bukan let the pictures talk tapi aku yg talk..ops..sorry2..

Ini adalah tutup atas aka close up sate goreng..sedap waa cakap luu..klu nak resepi miscol adik waa..


Mommy ckp hari raya adalah hari budak2 mencari rezeki..


Mommy and daddy..


Tema tahun ni kaler oren..


So lame right? First time kot aku xbeli kasut raye..recycle je cik kiah oii..



Wif my adik bongsu..sbb die bongsu badan die pom tecik xbesar2..cian..


Ini gamba mommy n daddy mase muda2 dedulu..hap3..(actly pic of parasit blog ni n our adik bongsu)


opocot mak ko senah...abg Awal dlm syurga cinta ke ni?? Bajet cool la kan pakai jubah n jeans hari jumaat ..macam tok aji pom ade..hik3..ni adk aku yg second last ok..


About this picture..aku pom konpius laki ke pompuan..lu pikir la sndri..


"Hai ..nama saya Mohd Adam Syafiq..Achik saya comey"


"Hai..nama saya Nurul Aniss Syafiqa..Achik saya sangat baik"


Kami adalah golongan yang kurus + tinggi + berlesung pipit and perasan..


Yang kecik tu anak buah aku..si pink tu akak aku and the last one tu akak aku gak..yg still available aku jep..hohohohohohoohohohohohoohohohoholick!!


Klu sape2 yg dah bace entry aku b4 this sure kenal ngan kawan aku ni..Time ni dah hari raye ketiga..aku xupload gamba mase hari raye kedua sbb aku xbnyak pose yg mnarik sbb aku kurang sihat sbb mabuk kenderaan sbb jalan jam sbb muke mcam tempoyak basi...haha..berapa banyak sbb daaa??..hoho .. lima bnyk sbb daa..(korg xpyh kira ok)

Ni kat umah jiran sebelah ..kat umah ni la aku dapat duit raye walopun dah berumor sebanyak 23 angka..thanks yo..kak ani..(bukan Sharifah Aini tau)

Aik..macam kenal budak2 ni..cik Fikah pom ada..huhu..sedikit blur di situ..xper2..Tuan Rumah xpenting..haha..citer lawak adalah..Faiz cakap nak diet..xmo mkn bnyak nasi tapi bile mommy bawak nasik tmbah..refill gak si Faiz ni..Si khalid pom satu gak..memula cakap nak balik awal..last2 die yg paling bnyak makan n siap request budu tu...Fikah plak nak letak tempoyak dalam budu..siap ambik budu wat kuah ..dasat orang Johor ni..Thanks korang sudi datang ke rumah aku walopun dah hari raya keempat..

Fikah xlepas budu dari tangan die..kak sya mkn licin..hehe


xpayah diet la Faiz oii..sia2 jep..hap3..(ampun faiz)



Eh..tetibe plak gamba kat pantai..Gamba raye dah abis ke?? Ade aku kesah..blog aku suke ati aku la..hip3 (gelak sopan ok..)


SEBELUM AKU MASUK TIDO..AKU NAK TANYA..ADA TAK HUMAN YANG KIRA BERAPA BANYAK "sbb" KAT PIC YG KE-15?????

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...