Saturday, September 4, 2010

PengHarGaaN BuaT SahABaT

Hari ini dlm sejarah..my best friend hantar kad raye..huhu..seingat aku..dah lame aku xdpt kad raye..sejak teknologi komunikasi yg kian canggih (sms,facebook,blog dll) kad  raye semakin dilupakan..kalau lalu dpn kedai yg jual kad raye bleh plak aku wat2 xnmpk je..sombg btul budak ni sorang..dlu diala org prtama yg gi cari kad raye..sumer kwn2 sekolah akn diberi kad raye..jimat setem..bg je kat dlm kelas..tp skrg kad raye create sndri..pastu tag je kawn2 kat FB..cpt,senang,jimat!! 
Bleh plak lupe nk tulis pasal tjuk entry..ok..kwn aku ni nama dia Siti Noor Bt Zakaria..aku knal die mase skolah rendah lagi..dlu aku xsuke Nor (nme pggilan) sbb aku pernah kena denda kutip smpah sbb tggu die yg lmbat ke sekolah..means dgn aku2 skali lambt..gate dah tutup..pdahal klu aku nk msuk dlu bleh je..tp dh janji nk msuk klas same2..hahaha..zmn budak darjah 6 yg xmatured..Masuk sekolah menengah kitaorg xsame klas..tapi hubungan still on..sampai la form 4 kami ambik aliran yg same (Science Stream) then kitaorg jdi kamceng giler..dlm klas asyik nak  duk berdua je..Paling xsangka kitaorang dpat satu matrik (Kolej Matrikulasi Johor) yg sama..dan paling2 xsangka dapat stay blok n aras yg sama cume bilik je xsama..bilik nor depan blik aku..tp yg xbrpe nk best nor ambik aliran fizik n aku ambik sains hayat..Habis matrik kami mintak U yg same tapi nasib xmenyebelahi kami..aku dapat UPSI dan nor dpt UTHM...dan Insya-Allah kami adalah bakal guru yg akn mendidik anak2 bangsa suatu hari nanti..Aritu mase isi borang posting kitorg mintak negeri yg sama iaitu Kedah n Negeri 9 (menyesal xmintak Terengganu sob3)..huhu..ntah dpt same ntah tidak.. nak tgk x gamba sahabat aku yg sorang ni..?? Jeng3...memperkenalkan Siti Noor..hem..hem..dah berpunye tau..

Gamba curik kat facebook..sorry nor  =)



No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...