Saturday, October 2, 2010

GoOd Bye SayAnG.. =)


Mulai malam ini..
- aku akan tido sorang2
- x ada kawan dan lawan yg muka macam Ren Yoyogi
- x ade lagi doktor nak operate kepala aku a.k.a cari kelemumur
- turn basuh pinggan makin singkat sbb tinggal 2 org je skrg
- xde lappy windows 7 yg laju giler
- xde romate yg bleh aku pow duit sesuka ati
- xbleh nk tgk show gigi tutttt...bile dia senyum
- xbleh nak guna bedak muka n lip balm milik dia 
- xde driver nak drive keta daddy bile nak gi bayar bill brukband
- xde buddy ketawa bile tgk Arashi show
- xde lagi kutukan membina lagi membunuh dari dia

Dan mulai malam ini ..
- aku akan rindu dia
- aku akan doakan kesejahteraan dia
- aku akan selalu ingat dia walopun dia jauh di mata

Dia yang aku maksudkan adalah parasit blog ^Stay with Me^




I will always miss u & luv u
Thanks for everything
and also Sorry for everything
Have a save journey 
Hope to see u again next year..Insya-Allah

2 comments:

thE tWo SisterS said...

tears are falling down..T_T
NOK BALIK!!!!!
rindunya...
wlpon mcm serabut duk sblik dgn mu tp aku rindu semua tu....
thanx n sorry for everything too...i luv u sis

thE tWo SisterS said...

aqie's beloved lil sis said...
bape dop wat hk anonymous...aku pa guna google akaun mu pa...hahap

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...