Wednesday, October 6, 2010

SeLuar SenTenG

Tengah best layan drama korea SBDH..ala yg citer pasal doktor2 tue..tibe2 terdengar bunyi motor daddy..aku tgk jam ..kul 5.30 ptg..oo..patutla..kejap jer masa berlalu..haih..keje aku sehari2 asyik menghabiskan letrik je..huhu…so aku pom decide nak kuar ronggeng2 merempit motor daddy..terus aku siap2 tapi sarung  sweater je.. malas r nak tukar baju long sleeve ..alamak! sluar plak sedikit senteng tapi masih menutup aurat..xper2..go ahead…haha..b4 kuar aku smpat sambar duit RM10 masuk poket..klu beli cekedis best gak ni..lagi syok nak layan korea..
Tapi sbgai adik yg baik aku gi la jenguk akak aku kat bilik dia..kot2 la nak pesan ape2..mak aihhh!! Igt aku je yg duk layan korea ..kak aku pom sama..so bukan salah aku sorang klu bil letrik naik ok! Sebagai mukadimah aku tanye kak aku ok tak sluar yg aku pakai utk ke kedai..maklumla aku ni jenis long legs..slumber je kak aku jawab..”ok” sah malas nak layan aku la tu..tapi kirim suh beli macam2..
Baru je aku aku nak melangkah kuar dari umah..anak buah aku si Adam merengek nak ikut..adey..camne nak ngorat ni klu bawak anak?? Haha..xper..follow je la adam oii..Aku pom dgn penuh gaya sorang minah rempit naik la motor skali sluar aku terangkat sampai ke atas..ish xbleh jadi ni..aurat!..klu Mummy nampak mau kena piyat telinga..haha..
So aku masuk balik then tukar sluar track yg lebih sopan haha..Barula aku boleh merempit dgn senang hati walopun ade budak kat depan..sampai kedai, macam2 aku sapu..sumernye yg sedap lagi tak berkhasiat ..Mee 3 rasa, Ruski, Twisties BBQ, Twisties Ayam, BIskut CreamO, Biskut coklat Julies, xlupe tuala wanita yg kak aku pesan..penuh satu kaunter sebab kaunter kedai tu kecik je..sedang aku nak membayar ade la sorang mamat nak beli rokok..muke hensem tpi merokok..dont like!
“sumer RM12”..kakak kaunter memberitahu aku..aku pom selukla poket seluar nak ambik duit..ALAMAK!!!! duit xada..mana pegi duit aku?? Oh tidak..duit ada dalam seluar senteng..
Tersengih2 mamat kat sebelah tgk aku meraba2 seluar ..ish nak kena sepak budak sekor ni..
“err..duit tertinggal, jap gi sya dtg bayar”..trus aku tarik tangan adam berlalu keluar..malu beb..ambik macam2 tapi xder duit plak nak byr..So, terpaksa la aku balik semula ambik duit dlm seluar senteng tu..senteng btol!!

1 comment:

Anonymous said...

malu sudah dpn abang ensem..hahaha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...