Monday, October 25, 2010

Survey for si Bosan..

1. Bekas kekasih saya adalah :
= sorang manusia
2. Saya sedang mendengar :
= Ukiss-Man Man Ha Ni
3. Mungkin saya patut:
= cari keje yg ada sediakan hostel
4. Saya suka :
= Coffee ~ i'm a coffeeholic
5. Sahabat-sahabat baik saya :
= the shi's,ct nor, mar,jamilah,
6. Saya tak paham :
= knape saya xmesra teknologi..
7. Saya kehilangan :
= kate2 bile ade problem...
8. Ramai yang berkata :
= adik saya adalah kakak saya tapi saya adalah kakak kepada kakak saya..DEMMM!
9. Makna nama saya :
= 'CaHaYa keimanan'
10.Cinta itu adalah:
= saranghae
11.Di suatu tempat, seseorang sedang :
= MngaDap laPtop tnPa henTy...
12.Saya akan cuba :
= utk tido awal dan bangun awal
13.Ayat SELAMANYA membawa maksud :
= pembelajaran sepanjang hayat
14.Telefon bimbit saya :
= warna merah dan ade 72 buah lagu korea..
15.Bila saya terjaga dari tidur :
= oh..hari yg sama berulang lagi..DEja Vu maybe..
16.Saya paling meluat apabila :
= gaduh ngan somebody then i tegur dlu but die wat bodo je!! I akn wat bodo dgn u 2 kali ganda ok..!
17.Pesta/Parti adalah
= crowded with people make me sick!
18.Haiwan yang paling comel yang saya pernah temui ialah :
= gajah sungai..(TIPU JER)
19.Peringkat umur yang paling menyeronokkan bagi saya ialah :
= bwh 20-an means zaman i nakal with ma frenz ~ did all that stupid things
20.Hari ini :
= mata saya sakit n kakak saya demam, so we just stayed at our own room
21.Malam ini saya akan :
= jumpe DR. House (Good bye Aizawa sensei)
22.Esok pula saya akan :
= dating dgn Dr.House lagik ~ for season 6
23.Saya betul-betul inginkan :
= payment
24.Ketika anda lihat wajah anda di hadapan cermin pagi ini :
= Oh no!mata saye........kecik sebelah besar sebelah...
25.Pusat membeli-belah atau arked permainan :
= Rindu BaHtera arked..hehe
26.Makanan Barat atau Jepun :
= korean Food plezz
27.Bilik yang terang atau gelap :
= malap
28.Makanan segera adalah :
= 3 in 1 ~ sedap,cepat,murah..
29.Ayat terakhir yang anda katakan pada seseorang?
= hah?? Urmmmm...(sbb daddy tibe2 muncul ajak makn keropok lekor)
30.Siapa yang anda nak Tag?
= boleh tag ke?? Aku tag sape2 yg sudi.. =)

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...