Monday, November 8, 2010

aku dah agak dah..misti klako!

Hari ni aku dapat 2 pos express..
1 gamba stage konvo
1 lagi handbag from kak long..
Wow! what a lucky day..
Tapi.....aku dah agak dah..gamba stage konvo aku misti klakor giler..
Mase trun dari stage aritu lagi aku dah dpt rase..
Rase xmo bayar duit gamba sbb muke aku sgt cuak mase kat stage..siyez..aku xtipu..


Sehingga menggigil kepale lutut menerima ijazah..OMG..dats funny!
(kelihatan seseorang sedang tido di situ)



Lihatlah sendri betapa cuaknye muke aku..pucat seh!
(In my head-What the hell i'm doing now?)

Ketidakpuasan hati aku terhadap gamba2 stage konvo ni terubat dgn handbag pemberian kak long..
Nasib baik ade pengubat  hati yang sedang hot..
klu tak..laju2 aku aku gi frame gamba2 tu pastu gantung kat dinding..HUH?


Lovely..=)

1 comment:

Super_SeNior @ Asa said...

kih3.cuaknyer muke ko.=p

tgn aku x straight pon time jalan sbb mcm tgh btolkan scroll.nyampah btol.nasib muke maintain pdg depan.

pastu angle photographer tuh amik TAK CANTIK langsung. Dahla x nampk keseluruhan permaisuri.cam semak je meja sekerat tuh kan.

aihhh membebel dah aku kat cni.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...