Tuesday, November 16, 2010

Hey anak manja!


Hey Anak Manja..!
Sampai bila ko nak menyusahkan mak ayah ko?
(kalau boleh aku mmg xnak menyusahkan sape2 pom)

Hey Anak Manja..!
Sampai bila ko cuma nak idup senang tanpa bersusah-payah?
(kalau boleh aku mmg nak berdikari)

Hey Anak Manja..!
Sampai bila ko nak bergantung pada orang lain?
(kalau boleh aku mmg nak berusaha sendri)

Hey Anak Manja..!
Sampai bila ko sumer nak kena orang ajar?
(Kalau boleh aku mmg nak jadi si pandai)

Hey Anak Manja..!
Sampai bila ko cuma tahu nak bagi alasan je?
(Kalau boleh aku mmg ingin jujur)

Hey Anak Manja..!
Sampai bila ko nak cakap kalau boleh...kalau boleh..buat la..jgn pandai cakap aje!
(Gulp..)

Hey Anak Manja..!
Sedar diri ko sikit..

P/S: Kutuk diri sndri xper..

2 comments:

Super_SeNior @ Asa said...

aku pon anak manje...sob3

thE tWo SisterS said...

ops!..terase ke nyah?? entry aku xde kena mengena dgn yg masih idup mahupun yg blum lahir..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...