Friday, November 19, 2010

Betulkah berita yg aku dengar ni??


Sebenarnya aku dalam dilema ni..tau kan lappy aku OKU..(click here) ..so aku xtahu samada nak bawak ke tak mrs. compaq n mr.philips sama2 ikut aku posting ke Negeri Sembilan..Sebabnye kawan aku cakap, abang dia dulu masa posting kat Johor..orientasi kat sekolah 2 minggu je..pastu balik kg then bukak sekolah baru masuk semula..ayah aku plak ckap, anak kwn dia orientasi seminggu je ..Jadikan..kalau takat seminggu dua minggu baik aku tahan je nafsu aku daripada mengadap laptop masa kat sana..sebab xpuas hati aku tnye incik senior a.k.a tok dan..beliau ckp dia dulu orientasi 3 minggu..Pulak Dah!..Adalah jugak aku tanye budak2 AT48..huhu dorang sumer xtahu ape2..Sebenarnye sumernye bergantung kepada pentadbiran sekolah..kalau mereka cakap orientasi straight sampai bukak sekolah..Hah!.xpasal2 nyesal plak aku xbawak budak 2 ekor tu..So, aku buat keputusan based on perpatah Korea : "Geuh del reul sarang heyo darling, Uhn jena neh gyut hae suh beet cheul neh joyo"
Maksudnya: "Pakwe xada xpe lagi, jangan laptop xade"..hahahahhaha..Hoye2!!



No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...