Monday, July 25, 2011

Aku yang hilang~

Assalamualaikum.

seminggu yang lepas aku telah hilang. tak tahu ke mana perginya. aku tak jumpa diri aku.

okeh mengarut. aku bukan hilang pun.seminggu lepas tak update blog sebab laptop rosak! aaish

dan dan je aku abis exam tu terus laptop aku rosak. sabor ajelah. so dah seminggu aku tak online sampailah

sekarang ni aku berada di bumi malaysia tercinta..eh jap tahu tak pukul berapa sekarang? pukul 5 pagi

semalam aku tido lewat juga dalam pukul 11.30 tapi tadi tiba-tiba je terjaga ingatkan dah subuh rupanya baru

pukul 3 pagi. aku bangun je la sebab dah tak boleh tido. jet lag punya pasal la ni.

okayla tu je kot. nak cakap ape lagi? emmmm

sekarang ni aku makan masakan abah.dah dua hari abah yang masak sebab mie tak sihat. kenapa aku tak

masak? hehe sebab aku tak pandai sangat masak. abah masak lagi sedap!!! wat kari la wat ayam masak

merah la memang sedap arr. hari ni aku ingat nak masak tapi tak tahu nak masak apa...karang aku masak tak

kena dengan selera abah plaks. kalau masak kat mesir senang...masak la macamana pun kawan2 tibai je

ngeh3

nanti kalau aku masak aku citer arr kat sini hehe

pssst; ada seploh perkataan masak dalam ni haaa tak caya cu kira (tabik spring arr kat org yang kira tu)

till then, papai~

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...