Thursday, July 14, 2011

Yiiiiiihaaaaaaaaaaa Yabeda Bedooo.....HOH HOH HOH

Assalamualaikum..

sekarang ni aku dah terbau-bau ais cendol,ABC,bihun sup,laksa penang dan banyak lagi makanan malaysia kegemaran.hehe

sebabnya............aku dah abis exam!!! cop cop! tak habis secara official lagi la. still ada satu lagi exam oral untuk ophthalmology...huhu tapi exam written alhamdulillah semua dah habis. tinggal oral ophthal je lagi tapi dah rasa lega sikit la sebab oral je...huhu tapi oral bukan sebarang oral, 50 markah tuuuuuuu!!!!!


perasaan sangatlah tidak stabil. bercampur-baur antara happy dan takut. happy sebab dah nak habis exam dan takut sebab nanti dapat result. ape pun aku doakan Allah bagi yang terbaik untuk aku dan lulus dalam exam ni...termasuk kawan2 ku juga=) tolong doakan sekali ye^^

eksaited sangat rasa nak balik ke tanah air. tapi nanti kalau aku balik pun aku tak buat apa2. tapi aku rindu nak balik mesiaaaaa....rindu family rindu rumah rindu suasana malaysia rindu kucing rindu ayam rindu semualah!
semoga aku dapat manfaatkan cuti aku kali ni...bukan asyik tidur saje....(kakakku sila jgn komen psl ni)

aku ingat balik nanti aku nak cuba masak resepi baru..hehe resepi yang aku baru belajar dan aku rasa sedap bila aku masak kah3.saje nak tnjuk skill sket....! nak asah lagi bakat memasak yang sedia ada ni hakhak perasan nak mamps.

oklah babai...saya nak gi blog hopping jap=P

adios amigos!

your honolulu,
the younger sis

kalo aku ingat aku letakla sign2 ni...kalo lupe sorila yer...korang teka la sape yg post entry tu sebenarnya.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...