Sunday, June 5, 2011

Berkungfu Di Dapur

Bismillah.

hari tu saya cuba resepi baru lagi....hehe ^^

nak tengok?

takpe la kalo tak nak tengok pun saya nak tayang jgk kat sini. saje nak post entry baru...tak senang duduk  tengok blog ni berhabuk dan bersawang. nak harapkan tuan punya blog yang asal sampai kucing bersayap pun dia tak nak update entry baru kot.haish~

Resepi kali ni ialah kuew tiaw kungfu....saya pun tak pernah makan sebenarnya tapi ada orang tu suka makan hehe. saya google je resepinya. tapi kat mesir ni manala nak cari kuew tiaw....dulu ade gak student kat sini yang buat dan jual tapi sekarang dah xde dah. soooo saya gantila kuew tiaw dengan spaghetti...

nah amikla makan....keh3

tempting x?

okla osmet kata sedap...tp saya rasa muak sikit la...


rupa dia sangatla berbeza daripada resepi asal...huhu.kuahnya sepatutnya banyak. arrrgh tak tahu la macamane rupa sebenar dia...xpernah makan lagi.nanti balik mesia ni nak kena try dulu makan pastu buat balik heh heh heh =D

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...