Sunday, June 26, 2011

Exam,Befday,Insomnia dan Aku

Assalamualaikum...

Argghhhh sakit kepala tak tidur dari semalam. hanya tidur-tidur ayam sahaja. tadi exam practical ENT dan juga ujian lisan. malas aku nak cakap pasal exam. Alhamdulillah sebab dah lepas 2 papers tinggal lagi 2 papers and then i will come back to terengganu tanah air tercinta.

aku tak suka bila exam. bila exam aku akan jadi insomnia. aku tak boleh tido malam....tido siang boleh tapi tu pun payah.....tadi masa exam rasa sakit la jugak kepala sebab tak tido tapi alhamdulillah boleh juga jawab....bukan tak boleh langsung. aku rasa nak terus tido sekarang ni tapi tak boleh pula.

aku tak suka bila exam. bila exam je mesti besday aku. bila besday aku je mesti exam. tak terasa nak sambut besday pun. kawan-kawan pun sibuk nak exam. aku pun malas nak pikir pasal besday ni.....nak pikir pasal exam pun tak larat. buat apa nak sambut. just doa je la selamat dunia akhirat. perlu juga muhasabah diri yang dah semakin tua tapi amalan masih sedikit. doakan aku ye!

dah la..sakit kepala. tak sabar nak habis exam nak dapat nikmat tido semula.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...