Monday, June 20, 2011

Soalan Membunuh Dari My Nephew

Assalamualaikum


bertemu lagi kita dalam sesi mari bercerita bersama parasit blog yang tak boleh tido sebab 


dah tido siang tadi =P


masa saya balik malaysia sempena revolusi kat mesir haritu anak sedara saya(adam) ask me 


a killer question.


killer for me la i don't know if this question is not killer enough for u guys.


masa tu kitorang tengah lepak-lepak atas katil sebelum titun(tidur)


ye adam ni suka tido dgn mak cik dia yang cantik lembut comel ni kih3 adam yg  cakap camtu 


bukan saya reka sendiri harap maklum.


adam: che da ku yang lembut comel, Rasulullah tu siapa?


che da: emmmm emmmmm (camne nak jawab nih..) rasulullah tu nabi kita la.nabi 


Muhammad..


sungguh tak menepati skema jawapan saya nih....=.= teruk betul


adam: abes tu Allah tu siapa plak?


che da: (aiseh budak ni...ape aku nak jawab nih) emmmm emmmm  Allah tu tuhan kita la...


ku lihat muka adam berkerut-kerut....tak puas hati dengan jawapan saya agaknya T-T


aisehhhh.....barula kusedar yang diri ini masih lemah untuk bawa Islam....nak cerita pasal 


Allah dan rasul pun fail....


sekembalinya ke mesir...perbualan itu masih menghantui pikiranku....(pikiranku tak dapat ku 


mengerti kaki di kepala kepala di kaki ecehhh tetiba nyanyi lagu peterpan)


sepatutnya saya kena la jawab yang Allah tu tuhan sekalian alam yang menciptakan dan 


menguasai langit dan bumi....dan terangkan dengan lebih mendalam lagi bagi budak tu 


paham....=.=


rasulullah tu pulak rasul yang diutus oleh Allah untuk memimpin umat islam.......................=.=


maafkan che da wahai anak sedaraku.....=.=

jaguh kampung dengan ayam kesayangan


nanti che da balik che da clarify balik kat adam ye hehe^^


pastu adam ajar che da nyanyi lagu sang harimau


p/s: a ah anak sedara saya panggil saya che da, owner blog ni (my older sis) dia panggil achik


che da: adam sayang achik ke che da?


adam: che da!


kah kah kah....................................................................................................

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...