Saturday, June 11, 2011

EXAM, you Freak mE Out!!!!

Esok dah nak exam community medicine....arghhhhhhhhhhhhhhh





arghhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh






arghhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh








arghhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh




cuaknya saya...=.=




saya benci bila exam je mesti akan tension sampai termimpi-mimpi apa yang baru baca sebelum tido.




tadi masa onie kejut bangun solat subuh saya sedang berfikir masa tengah tido....saya tengah berfikir pasal vaccine.sebab sebelum tido semalam saya baca pasal vaccine yang kita bagi untuk certain2 disease.


sebelum-sebelum ni pun dah banyak kali ia menghantui saya sampai dalam mimpi.mimpi tengah jawab examla......mimpi tengah study la.study betul2 pulak tu.sakit kepala I ni tau tak?


arggghhhh tensionnya orang nak tido la janganla pikir2 sampai dalam mimpi.esok nak exam muntahkanla semua yang ada dalam memory storage tu heheh tapi masuk balik tau sebab nanti nak kerja pun nak guna lagi. ilmu bukan untuk examination je tapi untuk sepanjang hidup.....^^


okayla babai. ni quick update. nak pi sambung berjuang. kena speed ni. nak scan 2 buah buku teks tebal dan tulisan kecik2.


p/s: petang ni nak kol umah yay!!!


me here, cairo girl~







No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...