Monday, June 27, 2011

I Didn't Expect This!

Assalamualaikum

sekarang pukul 11.27 malam waktu cairo and 5.27 waktu terengganu.

petang tadi kan aku ada cakap yang aku tak kisah sangat kalau tak sambut befday aku time exam ni kan...

tapi tapi tapi

terima kasih sahabat2ku

diorang sambut gak befday aku tadi.....walaupun terlebih awal tapi masa tu dah pukul 12 tengah malam waktu malaysia hehe

and i didn't expect this at all....i just expect some wishes or maybe sms wishing happy befday...hehe

sangat terharu dan blurr tadi....

lepas aku update pasal entry ni tadi aku terus gi tido sebab ngantuk tahap babeng.

bila masuk waktu asar aku terjaga dari tido and aku nampak faten farhana a.k.a ten2 dalam bilik aku. ten2 rumah lain. aku cam terkejut la buat ape ko kat sini kan. onie (roomate aku) pun kaver line cakap ten2 nak tido sini malam ni. aku cam oww ok sbb ten2 mmg dah biasa menumpang kasih sayang sleep over kat umah kitorang. pastu aku nampak plak sang bella (masa ni still terdampar atas katil) pastu aku kata ehhhhh asal bella pun ade? cam pelik tapi masih blurrrrrrr.....

bangun dari katil aku pun menuju ke bilik air. dengan muka toya aku terserempak plak dengan naeemah emma fantasia kat depan pintu bilik air. naeemah ucap happy befday...pastu kedengaran pula suara lunak zahidah dari bilik sebelah.aishhh dorang ni tetiba muncul 4 orang serumah mesti ade pape ni.
masa ni aku pun syak la dorang ni datang sini mesti nak sambut befday aku....huhuhuhuhu terharu mak T_T

patutla choda masak awal tadi.balik dari exam terus dia masak. aku pelik la. aik choda awat masak awal sangat ni?( biasa kitorang masak untuk dinner lepas solat asar) choda dengan selamba je kata yang dia nak rehat petang nanti sebab tu masak awal2. aku memang tak syak ape2 la masa tu. siap aku puji lagi budak choda ni sebab biasa kalau balik dari exam mesti ngadap lappy dulu...ngeh3.

pastu bermula la adegan makan2 dengan lahapnya (kecuali zahidah yang sopan ngeh3) tapi sebelum tu baca doa selamat dulu hehe. dorang tanya ape wish aku. aku dengan tak malunya jawab aku nak kahwin cepat....kih3

sorang lagi housemate aku yang aku tak sebut....fatin hehe. fatin ni sejak semalam lagi duk usik2 aku nak sambut ke befday ko esok? aku malas nak layan budak nih...aishhhh.

TERIMA KASIH SEMUA!!!!!! I LARVE U FOREVER LAH!

nasi talam


cantaloupe manis letting

anggur ni banyak senanya tapi dah kena baham ngan kitorang


kek aiskrim karamel^^ bestttttttttttt!

  

tangan masing2 laju mengaut kek 

biasa-biasa je tadi.simple je tapi kenyangnya mak aihhhh....hehe hamdallah.

dah la kek ni diorang simpan dalam peti ais dulu (takut cair plak)
pastu aku cam dengar la diorang ni cakap2
nak kuarkan sekarang ke? ehh tak yah lagi laa nanti siap makan baru keluarkan
aku pun menyampuk. ape? kek ke?sambil mata bersinar2 bling3
diorang terus je kaver line eh tak de kek2 nya...
aku pun uhuksss takpela takde kek aku redha je..
pastu dah siap makan nasi makan buah...aku dah lupa dah pasal kek....tiba2 keluarla ten2 n choda bawak kek and bawak sudu....aku ape lagi...arghhhh korang ni aku dah redha dah xde kek...
memang unexpected la befday kali ni....kalau yg lepas2 bosan je sambut befday tapi dah boleh expect.
dorang pun suka la sebab plan dorang untuk men-surprisekan aku yang blurr ni berjaya. =P

hadiah baru dapat 3.....yang lain mintak tangguh dulu.heheh it's ok my friend it's ok. lambat pun takpe janji ade kah3

ape? korang nak tgk hadiah kita? jap erk kita tunjuk (the gewdikness side of me)

isi dalam tu ade beg galas ngan patung dlm cter sesame street tu aku  x igtla ape nama dia
cik ted dapat kawan baru la...hehe
fuhhhh panjang entry kali ni. penat ke korang baca? well aku yang tulis/taip ni lagi penat ngeh3
skrg dah pukul 12.25 malam...lama gak ko wat entry ni yek.hahaha lambat cam siput sedut=))

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...