Friday, June 24, 2011

Sexual Offences

Assalamualaikum.................tak jawab dosa tau

Aku update kejap je nih..nak gi baca blog buku plak. okeh tipu. aku dah baca buku medik tadi...baca bab firearm injury best gilak. pasni exam forensic medicine & toxicology plak tapi still ade exam practical and oral ENT(ORL) so cam pening skit nak baca forensic and dlm masa yang sama nak baca ENT.....essay ENT haritu susah gilak okeh...dah la terus tahu jawapan ape untuk diagnosis case  grrrrrrrrrrr....ok usah dikenang lagi.

Jom fokus untuk forensic & toxicology plak. moga2

Antara topik penting untuk forensic & toxic.....

klik picture untuk tumbesaran yang sihat

Aku pun tak tahu ape motif dia tunjuk kat situ. maybe dia terkejut tajuk ni masuk exam or maybe juga dia excited. yang penting tu memang bukan jari aku & tak akan jadi jari aku.

Aku suka belajar forensic & toxic sebab BEST! kita boleh tahu camne orang tu boleh mati w/o asking him/her..memang sah la tak boleh tanya dah nama pun ko bedah siasat mayat kan. lain la kalau ada sixth sense or ilmu hitam. semua tanda kat body cadaver tu penting.....adala cara-cara dia...nak tahu tengokla CSI. tapi forensic ni bukan limit nak tahu camna cara mati saja...boleh jugak tahu siapa yang buat jenayah tu and macam2 lagi yang berkait.....toxic pun best belajar pasal effect drugs kalau amik toxic dose and how to treat and so on la.....kalau aku ni tak jujur or pembunuh bersiri or sociopath boleh je aku nak praktis mendalah yang aku belajar ni...tapi ingat main utama kita kat bumi Allah ni bukanlah nak bawa kerosakan kat muka bumi ni...kita nak bawa kebaikan dan tolong orang bukan nak pedajal orang...ye anak-anak dengar ni mak mohd adif cakap.

Aku suka belajar je...suka belajar tak semestinya suka bedah mayat and bercakap dengan mayat...
seram kot.....hari-hari mengadap mayat.ngeh3. tanak jadi ahli forensic walaupun minat subjek ni.

ok la bye.....nak gi usha slide ENT plak ni....karang kena diagnose ape tak tahu matik aku...sambil-sambil tu blogwalking hehehe multi-tasking superwoman la katakan...iyo larr tuhhhhhhaktuih.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...