Sunday, June 19, 2011

Blog Ni Berhantu Laaa....@_@

Assalamualaikum pembuka bicara,
Izinkan saya berbicara.


haaaa hebat tak pantun 2 kerat yang baru aku/saya reka ni? (kalau rasa sempoi guna aku kalau rasa ayu guna saya)


aku/saya rasa blog ni berhantu la.......


eeiiiii takut la plak...


ye betul..


nak tahu kenapa?


sebab....


nah ni buktinya




cuba tengok...eh mesti tengah tengok pun kan.


semua keywords ada hantu........eiiiiii memang berhantu betol


ni semua gara-gara entry my sis(owner blog ni) pasal hantu kerusi goyang dia tu


nak tengok hantu tu klik sini hantu goyang gerudi


tengok tu keyword hantu merangkak pun ade....SERAM bai....hantu merangkak plak kat blog aku/saya nih.....


shuuuh shuuuh pi main jauh2 jangan datang blog ni. kembalilah ke tempat asalmu!!!!!!


aiseh seram la plak bila taip pasal hantu ni.....

dah la sekarang ni tengah malam kat cairo ni.....me not sleeping yet...me having exam-related-insomnia-syndrome...T_T poor me.....uhuks


hari selasa ni exam ENT.....ear nose & throat


alhamdulillah adala 80% aku/saya dah baca....tapi banyak lagi yang tak master...


kenapa asyik update blog? tak study ke? dah study....kini aku/saya ingin mengembara ke 


dunia maya sebentar.....tak tidur malam ni...tunggu subuh terus alang2 subuh pukul 3.00pagi 


kan...pas subuh terus binggggggg! tidola keh3


p/s: hey sistas! update la belog.....ai rindu u la.....wlpon i taw u tak rindu i pun tapi i tetap 
rindu u(sambil wat nada gewwdikk cam dalam video matluthfi ni------>i loike matluthfi90

k la, BYE!!!!!!!! adios amigosssss

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...